CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 10, 2011

..bercintan cintun..

entry ini bukan lagi entry senyum senyum kambing. tapi. entry ini berbentuk senyuman sampai ke telinge sebab mencapai tahap keseronokan yang maksima. =)) malas nak cakap panjang panjang lebar. akul cume nak bagi taw semua semua orang kampung yang aku pegi dating hari tu. kat mane. bile. brape lame tu sume rahsie. kah3 jom cekidaut kitowang punye trip menggatal hari tu.

*haruslah ade gambor sbelum sampai kan* =)

sampai sampai jep dekat KL ari tu. aku dah angin satu badan sebab si budak gemuk lambat terkedek kedek bas die. yelah. bawak penumpang berat berat macam die. memang lah lambat kan. hahahaha. so. aku pun ape lagi. peluang untuk merajuk ni. so. merajuk dengan muke muncung muncung sampai die sampai. bukan merajuk sangat pon. cume aku ni ade penyakit penakot yang teramat sangat kalau duduk sorang sorang kat tempat awam ni ha. takotla kene culik ke. rogol ke. ha. sape yang nak bertanggungjawab?? =p

bile encik gemuk sampai sampai jep. kitowang pon terus gerak pegi itu sogo. sebenarnya nak cari seluar track jep pon. ngade ngade punye orang sampai nak pegi sogo bagai. hehehe sampai sampai sogo pon tak bukak lagi. malu jugak lah bile bersaing dengan makcik makcik yang rakus nak bershoping tunggu depan sogo tu ha. bukak bukak je sogo. terus menyerbu makcik makcik tu sume. aish. naseb baik lah tak langgar kitorang ni taw. =) bile masuk jep sogo. aish. hati dah berdebor debor dah nih. rupe rupenye sale yang terampun banyaknye! nak pengsan rase aku tengok. mau jep aku rembat 4 5 helai baju semalam. tapi. aku memang tak beli weyh. sumpah aku bangge dengan pencapaian aku semalam. first time rasenye aku balik dari KL tanpe bawak balik sehelai baju pon kat tangan ni ha. keh3 yang si gemuk ni duk suruh jep aku rembat baju cantik cantik tu ha. selamat iman aku ni kuat taw semalam.

duduk duduk kat sogo. merewang rewang sekejap sementara tunggu makan tengahari. naik dekat sogo dekat atas sekali. actually selame ni. tak tahu pon yang kat atas sogo tu ade pusat game bagai. walaupun berpuluh puluh kali dah aku jadi pengunjung tetap sogo tu ha. bile nek jep atas. tibe mase untuk menggedik time. men amek amek gambor dengan encik gemok aku 2 ha. jom. cekidaut. :)) tapi. taleyh letak banyak banyak. nanti korang korang jeles.:P



after dat. kitowang pon terus pegi makan kat foodcourt sogo 2 ha. makanan die not so bad lah. tapi. tak berape kene kot dengan tekak aku ni ha. murah tu yang pasti. mampu lah buat korang tersandar kekenyangan. *--*

*yang banyak ni encik gemuk punye.around rm 6 kot*

*dis is mine.rm 4 saje*

kenyang makan and dah penat berborak. kitowang pun terus gerak pegi times square. ha. niat hati nak cari aku punye barang barang la yang aku da list kan tu. tapi. banyak mende yang susah cket nak dapat. hahaha  dating kali ini. kitowang memang tak banyak jalan jalan pun. cume banyak makan makan + borak borak dan bebel bebel. dah bosan dengan sume sume ni. aku pon ajak la encik gemok ni tengok wayang. die ni asik tanak jep sebab takot tak sempat nak balik. aish. geram betol aku. kih3 ;p las las. decide jugak nak tengok wayang. pilih pilih cerite. las las. encik gemok cakap nak tengok cerite ' DILARANG MASUK'. ingatkan cerite hantu mule mule tu. aku dah cuak dah. rupe rupenye. tak pon. cerite macam ala ala cerite phsyco. tapi. tak berape nak jadi sangatlah. tak besh sangatla kesimpulannye. :))
*ticket wayang 4 two of us*

abesh jep tengok wayang. aku dengan besar hatinye belanja encik gemuk ni aiskrim kat gelato fruit tu ha. double flavour taw. tade pulak aku amik gambar aiskrim tu. tapi. bleyh tahan lah sedapye dan mahalnye. tapi. takpe. aku redha. sebab tanak encik gemuk kempunan nanti. :)) gambar aku tak sempat la pulak nak amik.sebab die ni pelahap sangat nak makannnye..;p jom layan gambo menggedik kitowang jela ekh.



pastu. kitorang terus pegi the mall kat pwtc. kat sini. lepas dah dapat sume barang barang. kitorang pon terus pegi makan makan dan lepak lepak dekat pizza. encik gemuk yang nak sangat makan pizza ni ha. bleyh tahanla murahnye sebab kitowang amik yang set murah tu. ade satu pizza kecik. satu spageti. dua air berkarbonat. mushroom sup. dan garlic bread. cume 22 sumthing jep. murah kan?? affordable lah untuk student macam kitorang ni.kih3
*ini untuk saye* =) bleyh tahan sedap.*

*encik gemok punye*

*licin jugak kan kitowang makan.keh3 :p*

abesh sume part ni. part yang nak balik ni sedeyh cket. aish. tak sanggup rase. adeh. sumpah sedeyh yang teramat sangat. tapi. still lagi cover cun semalam. takde nanges nanges ni. dating ni antara yang tersedeyh sekali waktu nak balik sebab. sepanjang dating kali ni. kitowang asek gelak gelak jep. sampai tak sempat nak bergaduh pon. itu yang wat lagi susah nak berpisah tu. tapi takpe. next time. bleyh jumpe lagi encik gemok ni ha. =)). abesh dah. cerite untuk hari ni. sekian. :))
*gmbo penutup untuk ari ini.sekian.*

p/s : encik gemuk. terime kaseh untuk semalam sayang. luv u so damn much.muah. muah.  <3 <3

0 comments: