CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 25, 2011

..excited..gilo!

ok!
xsabar nak story!
ari 2..my gemuk ade ckp die ade jumpe page dekat fesbuk yang jual banyak DOMO KUN punye barang..
waktu 2 mcm xexcited langsung taw!cket pon x!
wat xtaw jep lah!
hee~~

tetibe jep tadi..
hati tergerak nak cari page yg my gemok ckp 2..
cari punye cari..merepek punye merepek..
then..
jumpe die punye page!
tadaaa!!!
ni ha page die domo kun shop name die..
adoi!
sumpah teruja gile tgok barang2 die..
walaupun ade certain barang die yg nampak xrupe sgt domo kun..
tapi..siyes!sumpah!mende2 2 sume nampak sngat comel!

hati saye berdetup detap..
tetibe je terpasang niat nak mengumpul barang2 yang berupa encik domokun nih..
hahahhaha
tapi..
dalam usahe nak mengumpul sume mende comel nih..
saye memerlukan kos yang sangat tinggi..sebab domo kun ni memang sgt2 mahal dowh..
even yang aku dah ade 2 pon..melibatkan kos yang tinggi..
dari kumpul mende 2..bek beli baju ekh..hik3
tapi..aku berminat dowh!sangat berminat!

xpe2..aku akan usahe nak dapatkan mende2 comel 2..
jom korang2 sume check it out..ape mende yang telah mencairkan hati aku sangat tadi ni ha..
xabes lagi excited aku ni ha..
jage ko domo kun..aku dpat ko..
aku tumbuk2 ko!hahahhaah

*ok..ni die punye beg galas belakang..aku nak yang ni!sangat!*

*ni..handphone case die..chumell nak mampos!urgh!*

*sling bag die lagi menarik dowh!sangat!*

*yang ni..kalau bawak g kelas ke.jalan2 ke..memng syle!*

sume gambar ni aku ambik kat domo kun shop ni ha..
credit to them..=)
korang2 yang memang minat jgak dgn mende ni bleyh la check it out ok..
aku akan cube sedaya termampu aku nak dapatkan mende2 ni sume..huhu
hopefully..soon!hik3
tapi..wat mase skang ni..aku setia jela kat domo kun aku yang satu ni ha..
sayang kamu domo kun..








=))
abesh da bebel..k..bye!


salam sayang..cik dedell...;-)

0 comments: