CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 28, 2011

makeover ala2 eric leong!ouch!


aku ni memang poyo..
tajuk nak gah je kan..
padahal hampeh je penulisan blog aku ni..
ececeh!
tetibe jep aku nak gune ayat ala2 ilmiah g2..hee~

dah!
malas nak merepek + mengarot!
mulai dari semalam actually..
aku sedang memakeoverkan bilik aku yang kadang2 nampak bersepah sikit ni..hihi
mule2 smalam..aku makeover aku punye loker..kemas punye style taw!
tlong jangan jeles sume org!hek2
tapi..aku malas ah nak tunjuk gambo loker aku yang da kompem kemas sekemas kemasnye 2..

then..aku nak btaw satu dunia lagi..
yang aku ngn rumate aku dah beli tikar getah baru!
yahooo!
ambil mase 2 bulan aw nak beli tikar getah bru ni..hihi
maw nengok x??
tadaaaa~!!! =)

*style kan tikar getah kitowang*

ok..jom cekidaut ape yg aku da kemas2 ngn rumate aku ptg td..
xbersih pon sbenarnye..
tapi..saje je..
nak bg encik gemuk aku taw..
aku ni rajin..kiki
cepat cket kitowang bleyh kawen..
kan3??




ha..cantik kan??
dah!tayah cakap!
aku taw dah!
ok!
abesh da!
sekian!
bye!

=)



0 comments: