CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 27, 2011

..hari lahir nyawe saye..

entry berbaur tacing ini ditulis dengan keadaan yang penuh emosi.ye.sangat tacing.sebab.hari lahir nyawe saye.tapi.saye masih di sini.di bumi lipis nan permai ini.dem.lagi bagus kalau saye balik umah.masak2 untuk celebrate besday nyawe saye kan.nyawe 2.dah tentu penting kan.kalau xde nyawe.dah lame mati!cehs... =(

untuk nyawe saye.selamat hari lahir nyawe.rindu kamu yang teramat sangat3.kalau nak ditanye brape banyak saye sayang nyawe saye.sumpah saye xterjawab.sebab.memang xde jawapan untuk soalan itu.walau gune kalkulator saintifik yang canggih dan mahal 2 pon.maseh tetap xdapat menjawab soalan mudah ini.sangat xterkire saye sayangkan nyawe saye ni.xcukup pasir kat pantai.xsebanyak daun2 kat pokok2 kat seluruh bumi ini.xterkire kan?banyak taw! sangat banyak!

semoga nyawe saye akan terus2 dilimpahi kebahagiaan dunie akhirat. kesihatan yang teramat baik sekali. supaye nyawe saye terus gagah dan bersemangat. supaye nyawe saye terus2 tersenyum menghadapi onak dan duri dalam kehidupan. dun u worry my nyawe. coz. anak2 mu ini. akan terus berbakti menjadi seorang anak yang berguna lagi berjasa satu hari nanti. insyaallah..=))

..my nyawe a.k.a my luvly mom..

hepy besday mom..
luv u so damn much..
muahx!muahx!

p/s : hadiah pon xbeli lagi ni..nak beli apelah pulak kat nyawe saye untuk taun ni ekh..emm =P

0 comments: