CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 27, 2011

..patotla g***k..=p

kalau pagi tadi entry berbentuk sedeyh dan tacing. ubah mood ye kawan2 untuk petang yang panas ini. kenape? kenape? ha.sebab.korang kene taw. xde sebab lain yang akan membuatkan owner blog ini tersenyum kambing. selain dari die dapat makan.ngeh3

hari ni. malas nak cite panjang2. resepi ke. care2 nak wat ke. sume malas!sebab. perut kenyang. tapi. masih kene pk esaimen yang bertimbun2 2 ha. dem btol. nak menaip pon malas sebenarnye ni. xde ape yang rajin dibuat oleh owner blog ni selan daripada makan. noktah.

jom cekidaut ape yang aku + kawan2 aku makan secare berjemaah tadi. =) senyum kambing lagi.

*murtabak megi spesel punye*

*mihun goreng ditaburi telur dadar*

*telur dadar yummy*

*maggi tomyam*


ha. abesh sudah crite tentang ape yang aku mentekedarah baru je sebentar tadi. makan sikit2 je sume ni sebab makan secara berjemaah kan. sumpah. tak tipu taw uollsss. yang penting. aku dengan kawan2 aku sume2 geng memasak ni. memang dah layak gile dah kawen. tak rugi taw kawen ngan kitorang ni. air tangan kitowang ni. sumpah. super duper lazat! bleyh membuncitkan perut2 buncit mcm perut bb aku 2. ngeh3

abesh dah.perut kenyang. hati senang. nak layan bb aku plak ah.

tata..

titi..

tutu.. =p

4 comments:

Mr. Fitri said...

woi....apehal sebut2 perot comel gua plak!!!!ahhhh bengang tol!!! gle terliur murtabak megi

miss dila said...

hahahaahha..lu 2 yang perasan lebeyh..perot lu comeyh ke weyh??ngeh3

Mr. Fitri said...

lu teringin nk pegang perot gua kn??? perot gua sexy kn??? bkn mcm prot lu...

miss dila said...

gile!