CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 19, 2011

..bila saya bosan..

bila saye bosan.....
saye akan selongkar segala jadah resepi yg ade kat google ni..
thanx encik google..:))
dengan tujuan utama saye adelah untuk menajamkan lagi skill masak memasak saye nih..hik3
so that..bleyh saye masak2 utk suami saye nanti..
ckp mcam bagus je kan!
:P
suke ati lah!


bila saye bosan.....
saya akan jadi pembaca setia xbertauliah dekat blog2 yg besh2..
saye suke bace tntng idup org lain..
supaya saya dpt improve diri ni..
jd lebeyh bagus!walaupun..hik3


bila saye bosan.....
saya akan mendengar lagu yang same berulang2 kali..
smpai puas hati!
smpai gegendang tlinge ni pon dah berasap2..
smpai rumate saye dah fedup!bosan!geram!hik3
ok..skrg sy tgah bosan..jadi saya tengah dgr lagu aizat..sungai lui..
ouch!i like it damn much!


bila saye bosan..
saya akan kacau rumate saye..saye men cak2..
saye men gelak2..
n yg penting..saye peg borak2..hik3
dan bile saye start berborak..saye xkn penah wase bosan!!!
:))


bila saye bosan...
saye akan tepon encik gemok saye..
ckp mende merepek2..mngarut2...
gelak2 mcm orang xbtol atau lebih tepat lagi mcm orang gile..
pas2 las2..saye akan merajuk..sebab bosan saye da dtg balik..hik3
maap ye cik gemok!


bila saya bosan...
SAYE AKAN TIDO!!!!!


salam sayang...cik dedelll...:))





0 comments: