CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 12, 2011

::kenyang prut..suke hati ::

wohohohoi!
entry ni spatotnye ditulis dri ptg td dah..tp..
disebbkan kpenatan dan kletihan yg sgt3 kritikal mmbuatkan aku malas!
ngeh3

so..jom dgr aku cite story mory pasal mende yg aku nak cite sgt 2..
walaupun mende nih xbesh sgt pon..suke ati aku la kan!
hek3..blog aku..ape ade halnye der!!!

memndangkan maktab aku ni memberi cuti yg sgt byk utk raye cine ni..
jd..semangat aku brkorbar2 la utk mnjadikan percutian ini lbeyh brmakne lg..
dan step pertama yang aku ambil ialah..mnyediakan tiket yg bersesuaian dgn kondisi aku pada waktu 2..
tanak la kne nek tren tanpe tiket ag utk balik raye cine nih..ngeh3
maw mandul aku kalo tiap kali balik tade tiket..
adeh..mcm owg xbtol pon ade ayat aku nih!

so..aku pon tgah brfikir2
aku dgn yakin dan banggenye decide aku nak nek train..malas nk tnye abg2 aku yg duk kat KL 2 mule2..
tp..aku ubah fikiran la..
demi nak jage ati abg aku ni kan..aku pon usha2 lu die balik ke x..
mak aih..msg punyelah lmbt bru nak balas..cepuk kang bru taw!


aku : wei...ank balik x 28.1 ne??
bro : balik jep nape..aku blk pas keje
aku : pas keje ekh??kul bpe 2??4 pg??
bro : yela nape?
aku : em.xpelah..aku balik jgak 28.1 2 malam..aku nek tren la.. *brlagak jep aku wk2 ne..ngeh3*
bro : knape ank nak balik?
aku :aku mmng cuti wk2 tu..cuti raye cine..smpai 6 feb..
bro : ank dtg la awl cket..tgok wayang..then balikla dgn aku..aku balik awl cket
aku : ekh..bleyh ke cm2??
bro : beyh je..nak ke xnk??amek jela tket ke KL...

blaaaa....blaaaa....blaaaaa *aku malas la nak tulis..pnjng sgt..kikiki* 
yang msg las ni paling aku nak tlis skali...kikiki

aku : kalau aku nek bas awl kan..aku jumpe pakwe aku dlu bleyh???hahhahahahha
bro : ikut suke ank la!!!

YESHHHHH!!!YESSHHHHHH!!!YESHHHHHH!!!


aku pon dgn sgeranya menelepon buah hati aku utk mmberitahu berita gmbire ini..
dan..yg pling bgus skali..cik gemok aku ni pon brstuju!hehehee

so..aku akn brjumpe dgn cik gemok aku ni xlame lagi..jgn jeles ye kwan2..
aku sbenarnye excted sgt3 sbb da lame sgt aku xjumpe cik gemok aku ni!
atau..yg lbeyh tepat aku xsabr2 dah nak suruh cik gemok ni tunaikan prmintaan aku..
atau dgn lbeyh jelas lg..utk mengkhatamkan kedai2 mkan kat KL 2..huhu

so..CIK GEMOK!!


BERSEDIALAH KAMU!


k.la..abes dah utk kali ni..layan gmbar aku ni k..
skang ni snyuman aku sume lebar2 cmne menanti 28.1 nanti..kikiki

:)))


salam syg..cik dedell



0 comments: