CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 21, 2011

..saya dah jatuh hati..

*ala..saye yg tlong die amek gmbr ni*

*ne gmbr waktu 1st time kitowg dating*


ok..sume2 kat atas sume saye tipu!
dusta!bohong!tlonglah jgn prcaye!
memanglah dulu2 zaman mude2 kitowang..
die memng penah mintak kapel ngn saye kan!
tp 2la..tak beleyh nak terima die!
OK!SAYA TIPU LAGI!

Aizat-Sungai Lui 

Pejamkan matu mu untuk ku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu disini tempatmu
Walau berubah dimata kita
Tetap indah selagi kau masih percaya

Tertawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus yang berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya
Bukalah matamu
Biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya
Selama ini ( 7x )

ala..sume2 ni tipu2 lah..mane ade jatuh hati kat aizat ni ha..
die pon mane la nak layan aku ni..sob3
slamat cik gemok nak layan..hee~
saye cume jatuh hati dgn lagu SUNGAI LUI ni ha..
aizat ni memang SUMPAH berbakat!
adoi..dri dulu2 lagi sebenarnya memang minat kat aizat ni ha..
tapi..lagu ni memang beshla..24/7 jam duk dengo lagu ni pon xpe..
tenang..sayu..rindu..sume2 lah 


MULAI HARI NI SAYA SANGAT2 MENYOKONG 

KERJAYA SENI AIZAT!!!

*arap2 1 ari nanti aizat tujukan lagu utk saye*


k.la sume..aku sendiri pon xpaham motif aku ape sbenarnye..
hahhahaha
cume nak bagitau yang aku tengah lagu ni sepanjang hari rasenye,.hik3
sebabbb aku memang dah jatuh hati teramat3 dah kat lagu aizat ni ha..
wish u da best AIZAT!!
i support u..

^__^



salam sayang..cik dedell :))

0 comments: