CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 11, 2011

kriok..kriok..kriok..

emm..
itulah bunyi perut aku skang ni..
mcm2 lagu dah brmain ni..ish3
lagu rock pling byk skali..hu3 adeh..wase xtrtahan jep ni..
slamatla tgh puase ni..kalau x..maunye aku g hadap chicken chop kat kafe ksukaan aku 2..
so..bile brcakap pasal lapar nih..xlain xbknla dlm minda ngn kpale hotak aku ni..
tgah trbayang2 makanan yg sedap2 2..huhuhu
makanan2 ni sume tgah brjoget2 dlm kpale otak aku ni ha..
adoi..maw jep aku telan sume jadah yg ade dalam pale otak aku ni ha..
tp..xbleyh.. ;-(

aku ade misi..aku kne jayekan misi 2..kih3 
misi yg gile yg mmbuat aku jd bukan sperti manusie..
*adoi..bosanlah..xtau nak merepek pe*

ha..dri aku sdeyh2 bek aku cite pasal mende2 yg ade dlm pale otak aku skg ni kan..
uhuhu..dah tntunya pasal mknan..
skg ni dah jd hobi aku taw..belek2 kat internet ni cri resepi2..
*len kali plak aku cite yg minat aku trhadap dunia masak2 dah timbul..*
actually..nak blaja msak sbenarnya..tp..
smpingannye ialah utk hilangkn rasa lapar aku ni..
hahhahahha...teruk kan aku??
ish2..aku xtawla makhrukh ke x aku duk tgok mkanan jep ni..heheh
tp..xpe..ini utk puaskan hati aku jep..
tgok makann sedap2 ni..bleyh ilang taw rase lapar..ngeh3
jom..
check it out  mende yg aku nak sgt mkn skg ni..kih3 :P

*emm..akceli..nak wat sndiri kek ni...da ade resepi..tp..kyakinan 2 xbrape nak ade lah*
xpe..len kali..sure aku akan cube..
yg pnting..sgt2 tringin nak mkn blueberry cheesecake ni.. :((



uhuhuhu..ni plak kuih2 yg tingin sgt2 nak mkn..adoi..
kalu duk umah ni kan sdap gile2!
petik jari je..mak i da siapkan kuih2 ni..sob3
gni la gayenye duk kat prantauan ni..
kuih kaswi 2 yg pling rindu skali nak mkn yg mak wat..
mak i miz u..:((
kuih karipap pon same..
OMG!
tahanlah hati..nak balik..:((


kek batik ni pon same..tingin nak mkn..
plus tingin nak wat smule jgak..sbb..
first time wat ari 2..xbyk choclate sgt..
so xsaba nak balik nak wat smule..
dipenuhi dgn choclate dlm kek 2..
ouch..i like!nyum3... :)


pizza hut pon tgah brrjoget2 jgak dlm pale otak aku ni..
adoi..tmbh2 dpt plak makn yg baru 2..yg byk cheese 2..memng nikmat nmenye 2..
sob3..tnggu balik..abg2 aku kne blnje!xkire!
:))


oh..last but not least ni..dah tentu2 la..
tadaaaaaa!!!!
chicken cordon blue by secret recipe...ouch!
aku sgt2 tringin bende ni..mawnye aku lahap 3 4 pinggan kalo dpt ni..
xkire..nex time aku g KL kne jgak melantak bende ni..huhu
cik gemok!brsedialah kamoo..hihihi

sekian sudah cerita tentang mende yg aku nak sgt3 makan skg ni kan..
sbnrnye manyak3 lagi dlm pale otak aku ni..
tp..kemalasan dah melanda la plak..hik3
so..len kali aku cite2 lagi ok..
smoge aku cepat2 dpt mkn sume mende yg aku idam2kan ni..
huhuhu

salam sayang......cik dedell.....:))




0 comments: